loading...
SAMAN
سامان بازدید : 60 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

جملات عاشقانه سری 1

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو

نفسم/همنفسم/هرنفسم فدای تو

....

عزیزم حسادت نکن،اینکه بعد از تو بغل گرفتم

زانوی غم است!

.....

همیشه از فاصله ها گله مندیم،شاید یادمان رفتهکه در مشق های کودکیمان

گاه برای فهمیدن کلمات فاصله هم لام بود

.....

گر توانی از محبت حلقه در گوشم کنی

حیف باشد که مرا چون شمع خاموشم کنی

من که از یاد تمام آشنایان رفته ام

وای بر من گر توهم روزی فراموشم کنی

.....

تقدیم به کسی که یادش انتها ندارد

محبتش پایان ندارد

فراموشیش امکان ندارد

.....

آن نازنین کجاست که یادم نمیکند

صد غم به سینه دارم شادم نمیکند

یک لحظه آنکه بی من هرگز نمی نشست

امشب به یاد کیست که یادم نمیکند

.....

نگی که ما گداییم

نگی که بی وفاییم

ما اهل هر کجاییم

مخلص بعضیاییم

.....

حوصله ی جمع و تفریغ ندارم

یه ضرب خرابتم

.....

وامان از این بوی پاییزی و آسمان ابری

که آدم نه خودش میداند دردش پیست و نه هیچ کس دیگر

فقط میداند که هرچه هوا سردتر میشود

دلش آغوش گرم میخواهد

.....

نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمه ی دیگر

به جست و جویت برخیزم،تو تمام گمشده ی منی

.....

اگر سرت رو روی سینه ام بذاری،

هیچ صدایی نخواهی شنید،

قلب من طاقت این همه خوشبختی رو نداره!

.....

گر تنهایی ام چشم مرا بست

گر دل ازتن افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی

که در هرجا که باشد یاد ما هست

.....

شاید با هم بودن سخت تکرار شود

اما به یاد هم بودن را هر لحظه میتوان تکرار کرد

.....

میدانی تنهایی کجاش درد دارد؟

   انکارش

.....

با اینکه ازم دوری اما هروقت دستمو میزارم روقلبم

میبینم سر جاتی

.....

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم

سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو

شد فقط من!

.....

باز باران بی ترانه گریه های بی بهانه

میخورد بر سقف قلبم یادم آرد روی ماهت

باورت شاید نباشد که دلم تنگ است برایت

سری ۲ به زودی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
برای ورود به انجمن کلیک کنید

همین حالا عضو انجمن بشید و مطلب ارسال کنید و شانس خود را برای برنده شدن کارت شارژ امتحان کنید  

درضمن به اعضای فعال انجمن و سایت درجه و رتبه داده میشه 

مثل: مدیر-معاون-ناظر-پلیس انجمن-کاربر فعال-و.... 

 http://saman711.r98.ir/Forum/

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مطالب سایت را چگونه ارزش یابی میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 45
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 54
  • بازدید کلی : 4,483
  • کدهای اختصاصی